lauantai 23. maaliskuuta 2013

Huomenta!

I'm back once again! Syy tähän pieneen hiljaiseloon on että tiistaina mä heräsin kuumeisena ja kurkkua särki ihan älyttömän paljon ja tää on jatkunut sitten koko viikon. Kävin keskiviikkona lääkärissä ja vihdoin eilen ne oli saanu tulokset nieluviljelyksestä, mullahan on sitten angina, jonka mä oikeastaan aavistinkin. No nyt on sitten antibiootti kuuri ja tänään on pystynyt jopa syömään ilman että sattuu ihan törkeen paljon. Eikä mulla ole enään kuumettakaan, joten voiton puolella ollaan :D

Mulla nyt ei ole mitenkään erityisen paljon kirjotettavaa, koska mun aktiviteetit maanantain jälkeen on ollut nukkuminen ja tv:n tuijottaminen, kävinhän mä tosiaan siellä lääkärissä ja apteekissakin, mutta se nyt ei ole mitenkään älyttömän mielenkiintoista. Mites teidän viikko on sujunut? Toivottavasti ainakin paremmin kun täällä :)

Kuva täältä

1 kommentti: