sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Uusi kamera

Lepoviikkoa jäljellä nyt vaan tämä päivä, huomenna alkaa treenit taas. Kyllä sen huomaa että ei ole viikkoon tehnyt mitään. Toisaalta ihanaa kun ei ole särkeny mistään, mutta toisaalta tuntuu että kroppa olisi jotenkin jumissa, tai siis silleen että se kaipaa liikuntaa... En mä oikeen osaa selittää, ehkä joku ymmärtää mitä mä tarkoitan :D

Viikonloppu on mennyt aika tavallisesti, oon nähnyt vähän kavereita, käyny ulkona tanssimassa, kattonut sarjoja Netflixissä ja vähän shoppaillukkin. Uutena juttuna mä olen leikkinyt ton mun uuden kameran kanssa, josta lupasinkin kertoa tänään lisää. Tilasin siis alkuviikosta Rajala Pro Shopista uuden kameran ja kävin hakemassa sen kotiin perjantaina. Vaihtoehtoina mulla oli Olympuksen PEN E-PL 3 ja PEN E-PM1. Tutkiskelin ja vertailin netissä hetken aikaa ja päädyin sitten tohon E-PM1:seen, se on helppokäyttöisempi ja kuullemma parempi niille joilla ei ennen ole ollut järkkäriä. Toi E-PL3 on sitten taas parempi hieman kokeneemmille kuvaajille, ainakin näin luin.

Mitä mä nyt olen tässä viikonlopun aikana testaillu, niin olen kyllä tosi tyytyväinen. Kamera on todella helppokäyttöinen ja alkaa kuvistakin pikkuhiljaa tulla parempia. Ja siinä on vielä 6 eri taidesuodinta joilla voi vähän kikkailla ja ottaa erilaisia kuvia.

Kuva: topshot.fi

Piti vielä kuvata nämä kengät uudestaan päivänvalossa. En malttaisi odottaa että näitä pääsee käyttämään! Näistä kengistä on varmaan miljoona eri kuvaa nyt ja oikeastaan kaikesta muustakin mitä mä olen keksinyt kuvata täällä kotona :D Esim. kaukosäätimestä ja eri laseista ja pulloista löytyy monta kuvaa eri kohdennuksilla ja säädöillä. 

Kävin lauantaina myös H&M:ssä ostamassa vähän toppeja ja t-paitoja. Näitä perus paitoja oli tosi kivoissa väreissä, mukaan lähti mm. mintun- ja kirsikanväriset paidat. Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti