maanantai 25. maaliskuuta 2013

Päivän asuja

Hejssan :) Viikonloppuna ei tullut tehtyä oikeastaan mitään, kunhan leipäilin vielä. Sunnuntaina käytiin kuitenkin kaupassa ja napattiin samalla vähän kuvia. Alkaa vähän ärsyttämään tämä loputon talvi, ei jaksa koko ajan pukea samoja ulkovaatteita ja kenkiäkään ei viitti käyttää kun muutamaa eri paria kun iltapäivisin on niin loskaista. Aatelkaa nyt vähän päälle kuukauden päästä on jo vappu ja tuolla on vielä monta meträ lunta!


Tän päivän asu oli toi jo kertaalleen täällä näkynyt pinkki ruutupaita ja normit farkut. Mä en tiedä miksi toi valoitus on noin outo tässä, ja muutenki mä näytän tosi oudolta :D Mun "valokuvaajaa" ei hirveesti kiinnosta nämä kuvaus hommat, eikä se oikeen jaksanut, joten tässä nyt paras otos. 

Olin tänään myös töissä, vihdoinkin, tämmönen viikon kipeily ei ole sitten ollenkaan mun juttu. Oli virkistävää päästä pois kotoa muuallekki kuin lähikauppaan. Huomenna ajattelin mennä vähän treenaamaan, pitää vähän kattoa miten sitä jaksaa ja ottaa rauhallisesti, niin eiköhän se siitä taas ala luistamaan. Harmittaa kun mä just nyt kun olen alkanut kunnolla treenaamaan, olen koko ajan kipeä, normaalistihan mä en ole melkein koskaan.
Huomisiin ja mukavaa maanantai-iltaa kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti