torstai 28. maaliskuuta 2013

Yves Rocherin pääsiäistarjous

Pääsiäisenä kannattaa tilata kauneudenhoitotuotteet Yves Rocherilta,  nyt saat nimittäin 5€ alennuksen kun tilaat vähintään 25 eurolla! Käytä koodia EAST2013F saadaksesi tarjouksen. Lisäksi nyt on ilmaiset toimituskulut 14.4 asti.


Tässä muutama mun ehdoton lempparituote

Huulirasva löytyy täältä ja ehkä paras kaikista mun kokeilemista aurinkopuutereista löytyy täältä.


Organic Cosmetics sarjan Aloe Vera vartalovoide täältä ja suihugeeli täältä. Nämä on todella hyvät kuivalle iholle, ainakin mulla iho ei ole kuivunut yhtä pahasti sen jälkeen kun aloitin näiden käytön. 



Hoitava jalkavoide joka yllätti mutkin toimivuudellaan. Mä olen käyttänyt tota aina pari kertaa viikossa ja jalat on paljon sileämmät ja pehmeämmät kuin ennen. Viimeiseksi mun uusin tuttavuus, hiusöljy joka hoitaa kuivia hiuksia. Tota laitetaan kuiviin hiuksiin (pituuksiin) ja annetaan vaikuttaa 10min jonka jälkeen huuhdellaan pois ja pestään hiukset ihan normaalisti shampoolla ja hoitoaineella. Vaikka oonkin käyttänyt tota vasta parisen viikkoa (2krt/viikko) niin huomaa kyllä että hiukset on paljon peheämmät ja sileämmät. Lisäksi ne ei takkuunnu yhtä helposti, ei melkein ollenkaan. Jos näistä kaikista pitäisi valita lempparituote, niin tää hiusöljy kyllä voittaisi ylivoimaisesti :)

Jalkavoiteen löydät täältä ja hiusöljyn täältä.


Postaus sisältää mainoslinkkejä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti