tiistai 12. maaliskuuta 2013

Treenimietteitä

Alkuviikko on lähtenyt hyvin treenipainoitteisena käyntiin. Eilen kävin kahvakuulailemassa ja tänään tein jalkatreenin. Viikon tauon jälkeen oli kyllä mukava käydä taas salilla huhkimassa. Vaikka tykkään treenamisesta ja siitä hyvästä olosta minkä siitä saa, niin mulla on alkanut tulla pientä motivaation puutetta, tai oikeastaan ehkä turhautuminen olisi parempi sana kuvaamaan tätä tunnetta. Turhautuminen johtuu ihan vaan siitä että tuloksia tulee liian hitaasti.

Kyllähän lihasta on jonkun verran tullut lisää, sen olen huomannu, mutta ei tarpeeksi. Ongelma on siinä että mä haluan kaiken heti :D Se on niin helppoa materialistissa asioissa, jos haluun vaikka jonkun tietyn laukun, sen kun meen ostamaan sen, ei ole sen vaikeampaa. Okei, kaikkea mitä haluu ei tietenkään voi ostaa, mutta omien varojen puitteissa... varmaan kuitenkin ymmärsitte pointin. Mutta kun tullaan taas takasin tähän treenaamiseen, niin mä en voi kävellä jonnekin ostamaan ittelleni lisää lihaksia ja parempaa kuntoa, vaan se vie aikaa ja pitää olla vähän malttia.


Onneksi mulla on ensi viikolla pt tapaaminen jossa muistaakseni otetaan ne mittaukset taas, luulen että auttaa nähdä oikeasti paperilla että muutosta on tapahtunut, toivotaan siis että se myös on noin... ettei ole vaan menny huonompaan suuntaan. Toinen juttu mitä tehdään, on että päivitetään mun ohjelmaa. Toi ohjelman päivittäminen on myös hyvä, niin saa vähän vaihtelua. 


Mä olen myös alkanut miettimään että voisi alkaa tehdä aamuaerobisia, ainakin kerran tai pari viikossa. Nyt kun koulu loppuu, niin se ei olisi mikään mahdottomuuskaan kun mulla ei ole jokapäivä töitä. Ei siis tarttis herätä joskus 5 aikaan yöllä treenaamaan, vaan voisi tehdä käydä salilla ihan inhimilliseen aikaan. Pitää ehkä kysästä mitä mieltä pt olisi tosta. Nyt mun kuitenkin pitää lopettaa tämä höpöttely ja keskittyä tenttikirjoihin, torstaina on nimittäin tiedossa kaksi tenttiä! Mukavaa tiistai iltaa kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti