tiistai 26. maaliskuuta 2013

Outfit 26.3.13

Heräsin tänään taas joskus viiden aikoihin, ihan niinkuin eilenkin, vaikka herätyskello soisi vasta kuudelta. Toi on niin ärsyttävää :D Sitten illalla väsyttää sairaan paljon. 

Äiti perui meidän salitreffit, joten en mäkään jaksanut mennä, muutenkin töissä meni aika myöhään. Mutta HUOMENNA mä menen! Heh mulla on ensi viikolla ne kehonkoostmusmittaukset taas, enkä mä usko että mitään edistystä on tapahtunut, varmaan menny kaikki työ hukkaan ton helkkarin kipeilyn takia. 

Mulla lyö niin tyhjää just nyt että mä en keksi mitään kirjoitettavaa, joten mä taidan mennä saunaan ja sitten nukkumaan ja palailen huomenna, jos mulla jopa olisi jotain mielenkiintoista mielessä sitten :) 


2 kommenttia:

  1. Voi oletpas suloinen! :) Vinkki: kannattaa laittaa asupostausten perään vaatteiden ostopaikat/merkit. Muuten tosi kiva blogi, ehkäpä jään seurailemaan! :)

    xohelmi.blogspot.fi


    XO Helmi

    VastaaPoista
  2. Kiitos! :) Ja kiitti vinkistä myös, olen ittekki miettinyt että pitäisi laittaa, mutta aina jotenkin jäänyt.. pitää vähän ryhdistäytyä :D

    VastaaPoista