sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Erilainen lauantai

Mulla oli vähän erilaisempi päivä eilen, olin nimittäin J:n mukana sen yhdellä työkeikalla. Mä en ollutkaan ennen ollut niin ison kuorma-auton kyydissä. Oli vähän outoa alussa kun istu niin korkealla ja kaikki muut autot näytti tosi pieniltä :D Lisäksi toi auto "pomppi" tosi paljon aina kun tie oli vähääkään epätasainen, tuntu vähän hassulta. Onneksi ei tarvinnut ajaa pitkälle, muuten olisi kyllä voinut tulla vähän paha olo...


Muuten viikonloppu on mennyt taas aika rauhallisissa merkeissä, ei ole siis tullut biletettyä ollenkaan. En viittinyt lähteä minnekään, kun toi vappu kuitenkin tulee tässä ihan pian ja siihen kesäkuntoonkin pitäisi pikkuhiljaa päästä. En mä kuitenkaan kotona ole pelkästään istunu, olen käynyt salilla ja lenkillä, syömässä, kaupassa ostamassa vappuruoat ja semmoista. Tosi onnistunut muuten toi kauppareissu, aattelin että olisi parempi käydä tänään, niin ei tartte sitten huomenna töiden jälkeen stressata... mutta kun tultiin kauppaan tajusin että mä olin jättänyt listan kotiin! Ja enhän mä ulkoa muistanut mitä kaikkea mä tartten noihin vapputarjoiluihin, eli ostettiin se mitä muistin ja huomenna taas sinne kauppaan... huoh :D 

Nyt vielä iltapala naamaan ja sitten nukkumaan että jaksaa herätä huomenna töihin! Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti