perjantai 26. huhtikuuta 2013

Uusia ruokakokeiluja

Kävin eilen kaupassa ja tavallisen jogurtin sijaan päätinkin ostaa Alpron soijajogurttia, ja on muuten hyvää! Mä en oikein edes tykkää tavallisesta maustamattomasta jogurtista, mutta toi soijajogurtti maistu mun mielestä paljon paremmalta. Lisäksi toi tölkki on vähän pienempi, eli ei toivottavasti joudu heittää mitään pois. Litran tölkit ehtii aina mennä vanhaksi ennenkuin oon saanut sen syötyä. Ton kaveriksi ostin luomumustikkamysliä, joka oli myös oikein hyvää. Näistä on nyt tullut mun ihan lemppari iltapala :) 


Aloitin tänään pienen kevätsiivousprojektin, toooooosi jännä perjantai ilta siis :D Kävin kaikki kengät läpi ja heitin rikkinäiset pois ja semmoset mitä en käytä laitoin säilöön ja aion myydä pois. No ei kaikki kengät kuitenkaan ihan mahtunut sinne kaappiin... ja J:llä on ehkä kahet parit siellä.. hups :D Ja tuolla eteisen kaapissa ei edes ole mun "hienot kengät", niillä on sitten ihan oma paikkansa. Kun sain kengät järjestykseen siirryin keittiöön ja heitin kaapeista pois kaikki vanhat ruoat, eniten jauhoja sun muita semmosia. Olen joskus järkeilly että kannattaa ostaa ne isoimmat pakkaukset, koska siinä säästää... mutta jos siitä kuitenkin menee yli puolet roskiin ne on kuitenkin ehkä vaan kaapissa viemässä turhaan tilaa. Eihän meillä täällä kahestaan mene jauhoja oikein mihinkään, mitä nyt johonkin kasteikkeisiin joskus tai jos mä innostun leipomaan... joka tapahtuu ehkä pari kertaa vuodessa :D 

Nyt mä kuitenkin jatkan tätä mun projektia, mukavaa alkanutta viikonloppua kaikille! :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti