perjantai 5. huhtikuuta 2013

Treenituloksia

Nyt mä olen treenannu n. 3kk eli tän vuoden alusta asti säännöllisesti ja n. 2kk pt:n ohjeiden mukaan. Itsehän on tietenkin huomannu kehitystä siinä että on saanut lisättyä painoja ja vähän lihaksikkaamaksi on kroppakin tullut, tai ainakin siltä näyttää :D Ei nyt mitenkään tosi näkyvästi, mutta silleen että sen ainakin itse huomaa.
Eilenhän otettiin taas ne mittaukset ja olin kyllä tosi yllättynyt tuloksista, varsinkin kun olin just ollut kipeä, enkä pystynyt treenaamaan kunnolla kahteen viikkoon. No ehkä tulokset olisi ollut vielä paremmat jos en olisi ollut kipee, who knows :D


Eli niihin tuloksiin sitten... Rasvaa oli palanut 1kg, joka on mun mielestä kuitenkin aika paljon tähän mun pieneen kokoon nähden. Lihasta oli tullut 0,5kg lisää, joka on myös mun mielestä aika hyvä tulos. Rasvaprosentti oli alussa suunnilleen 22% (en nyt muista tarkkaa lukua) ja nyt se oli 20%. Jostain luin että naisten rasvaprosentti on hyvä kun se on 18 - 25%, eli tässäkin on luvut kohillaan :)

Kuvat: weheartit.com
Alotin treenaamalla kolme kertaa viikossa salilla, johon kuuluu 10-15 minuutin lämmittely, juoksumatolla useimmiten. Pari viikkoa sitten mä aloin käymään kahvakuulatunneilla, eli treenikerrat salilla on nyt neljä viikossa. Nyt tarkoituksena olisi vielä aloittaa lenkkeily, yhden lenkinhän mä oonkin jo tehnyt :D Mutta tarkoitus olisi että kävisin vähintään kaksi kertaa viikossa, joko sitten aamulla tai illalla, ihan sama kunhan tulee tehtyä. Sitten treenikertoja oliskin jo kuusi viikossa, joka alkaa jo kuulostamaan tosi hyvältä.

Treenin lisäksi tietenkin ruokavaliollakin on ollut paljon vaikutusta. Nykyään syön paljon säännöllisemmin ja melkein aina kolmen tunnin välein. Syömisen lisäksi juon paljon vettä. Näillä tavoilla siis jatketaan, kun näyttää toimivan hyvin. Tavoitteena olisi saada vielä lisää lihasta ja parempi kunto! :D

Nyt mä alan pikkuhiljaa lähtemään viikonlopun viettoon :) Mukavaa perjantaita kaikille :)

3 kommenttia:

  1. Mun blogissa on sulle haaste! Käy katsomassa ohjeet:

    susanna-xo.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Jee, tsemppiä! Mullakin on kunnon treeni-into päällä ja en malta odottaa näkyviä tuloksia! :)

    www.polkadotcookie.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :D Se on parasta kun alkaa itse huomaamaan näkyviä tuloksia, puhumattakaan siitä kun muut alkaa huomaamaan niitä! Tsemppiä sinne myös! :)

      Poista