torstai 18. huhtikuuta 2013

Höpötyksiä ja asu

Mulla on ollut tänään vapaapäivä ja aamupalan jälkeen lähdin salille tekemään jalkatreeniä. Kun tulin kotiin siivoilin vähäsen, laitoin lounasta, siivosin vähän lisää ja kävin kaupassa. Kun tulin kaupasta, kaveri tuli meille ja luettiin yhteen kokeeseen yhdessä. Kurssi jossa meillä on nyt tentti, meni oikeasti syksyllä mutta mä en vaan ole saanut tehtyä sitä tenttiä. Vähän harmittaa koska mä en ensinnäkään muista mitään eikä mulla ole motivaatiota koulujuttuihin, kun lukukausi loppu jo kuukausi sitten. Toivotaan että tästä tänpäiväisestä lukemisesta on jotain hyötyä ja pääsisi läpi. Sitten mulla on vielä ensi kuussa yksi tentti.. huoh... ehkä mä opin tästä että ensi vuonna suoritan kaiken ajallaan!


Huomenna onkin jo perjantai, vihdoin lepopäivä! Mä olen treenannu joka päivä tällä viikolla. Olen käynyt kaksi kertaa salilla ja tehnyt kaksi lenkkiä. Olen SportsTrackerin avulla seurannu lenkkien pituuksia ja aikoja. Hauska huomata miten sitä kehittyy ilman että itse välttämättä huomaa, mutta juoksuvauhti on joka kerralla noussu ilman että olen sitä edes tiedostanu mitenkään ja lenkitkin vähän pidentynyt. Mun seuraava tavoite onkin juosta 5km, ei ehkä kuulosta paljolta, mutta mulle joka on aina inhonnu juoksemista ja ollut surkea juoksemaan pitkää matkaa, toi on jo aika hyvä :D Saa nähdä milloin onnistun tossa, mutta nyt mä alan kattomaan Viidakon Tähtösiä, eli huomisiin :)

Kuvituksena parin viikontakainen asu. En ihan tarkkaan muista, mutta luultavasti tää on joltain lauantai-illalta :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti