keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Juoksutakki ja housut

Eksyttiin taas eilen salin jälkeen vähän shoppailemaan... ehkä nämä mun shoppailut alkaisi nyt taas riittää vähäksi aikaa. Mutta en mä mitään turhaa ostanu, vaan itselleni kunnon juoksutakin ja housut. Mua vähän alko ärsyttää juosta ympäriinsä 10 vuotta vanha takki päällä ja kaiken lisäksi Stadiumilla oli tosi hyvä tarjous. Takki + housut oli vaan 39,90€! Tarjous löytyy myös Stadiumin nettisivuilta.

Noi oli kyllä tosi mukavan tuntuset kun kokeilin, juoksemaan asti näillä mä en ole vielä päässyt. Mietin vaan että uskaaltaakohan noilla housuilla jo mennä, ettei tule kylmä? Ne on kuitenkin yhtä ohkaset kuin mun salihousut... Nooh katotaan, jos nyt ei ihan heti, niin muutaman viikon päästä niillä ainakin tarkenee.

Mitä mieltä olette muuten blogin uudesta designista? :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti