sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

My Weekend

Moikka! :) Viikonloppu on taas hujahtanu ohi, vähän liiankin nopeasti. Perjantaina olin Natan luona ja katottiin leffaa. Lauantaina taas vaihdettiin kesärenkaat alle ja illalla olin kuskina. Ekaa kertaa poliisitkin pysäytti mut. Oli se vähän jännää kun ne laittoi vilkut päälle, vaikka tiesi että ei ollut tehnyt mitään :D Ne vaan puhallutti, kattoi kortin ja rekisteriotteen.

Tänään kävin salilla ja treenit meni tosi hyvin, lisäsin muutamaan liikkeeseen painojakin ja fiilis oli hyvä. Sitten kun oon menossa ulos, niin huomaan että mun kengät on poissa! Tuli vähän semmonen WTF olo ja katoin kaikki hyllyt läpi ja penkkien alta, jos joku olisi jostain syystä siirtänyt ne. Eipä niitä kumminkaan löytynyt mistään. Toivottavasti se joku joka pölli ne kengät on onnellinen mun vanhoista alle 20 euron tennareista :D Laitoin sitten salikengät jalkaan ja lähdin himaan, onneksi oli niin kuiva ja hieno ilma ettei ne tullut ihan likaisiksi.

Tässä Instagram kuvia loppuviikosta, muthan löytää myös sieltä nimimerkillä littleamas :)

Lumenen uusi kynsilakka

Kesärenkaat CHECK! Voisi ehkä harkita taas auton pesua...

Keväisiä maisemia

Palautusjuoma aurinkoisella parvekkeella, otin aurinkoakin vähän aikaa kun oli niin lämmin.

Tänään on muuten viimeinen päivä kun Yvesin -30% tarjous on voimassa. Eli koodilla YR30 saa -30% alennusta koko tilauksesta. Käykää kurkkaamassa jos löytyisi jotain mieluisaa: Yves Rocherille pääset TÄSTÄ.


Postaus sisältää mainoslinkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti