tiistai 23. huhtikuuta 2013

Nahkatakki in action

Ihanaa kun on ollut niin hyvät ilmat niin on päässyt käyttämään kevättakkeja ja kenkiä. Uskalsin jopa ottaa mun uudet valkoiset tennarit jo käyttöön. Tänään kyllä alkoi satamaan, mutta on kuitenkin aika lämmin ja eihän pikku sade haittaa :) Vaikka nyt tuntuukin että ulkona olisi lämmin, niin verrattuna viime vuosiin tuolla on ihan järkyttävän kylmä! Aloin just miettimään mitä mä tein viime vappuna ja sillon oli jo niin lämmin että pysty ihan helposti istumaan ulkona ilman toppatakkia :D Mulla ei oikeastaan ole mitään suunnitelmia tälle vapulle vielä, ulkona ei varmaan tule hirveästi oltua, ainakaan pitkään.... Pitää kattoa mitä sitä keksii. Onko teillä muuten jo jotain kivoja suunnitelmia vapulle?


Tänään olen käynyt salilla ja kaupassa, mutta kyllä päivä menee aika nopeasti ohi vaikka ei edes ole tehnyt mitenkään erityisen paljon mitään. Jos huomenna aamulla ei sada niin mä meen taas aamulenkille. Lenkkejä on kyllä tullut tehtyä yllättävän paljon, mutta ei aamulla. Tän kevään aikana olen muuten varmaan lenkkeilly enemmän kun mun koko elämän aikana :D 


Mä tykkään kyllä ihan hirveästi tästä takista, jos joku ei ole lukenut aikaisempia postauksia, niin tämä on ostettu Seppälästä. Vielä kun ulkona tulee vähän keväisempää niin voin ottaa käyttöön sen vaaleansinisenkin nahkatakin. Voisinhan mä sitä nytkin periaatteessa käyttää, mutta jotenkin mun mielestä vaaleat värit sopii paremmin kun on lämpimämpää ja vähän vihreetäkin jo ulkona. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti