torstai 4. huhtikuuta 2013

Nahkatakki

Salin jälkeen käytiin äitin kanssa vähän kiertelemässä kaupoissa ja mulla oli ostoslistalla se nahkatakki. Mun suureksi yllätykseksi sopiva takki löyty ja vielä Seppälästä. Seppälä on kyllä parantanu valikoimaansa tosi paljon parin viime vuoden aikana, olen ostanu sieltä monia paitoja ja muuta pientä ja nyt löyty vielä takkikin :)
Hinta oli 69,95€, eli aika normihinta, vähän ehkä kallis keinonahkatakiksi mutta ostin sen nyt kuitenkin, kun ei noita nyt hirveen paljon halvemmalla löydä.

Eka kuva mun ottama ja toinen Seppälän kotisivuilta


Ennen Seppälää käytiin Cubuksessa, josta löyty yksi ihan älyttömän ihana takki. Mietin kauan että ostaisinko sen, mutta lopulta se kuitenkin jäi kauppaan. Väri oli tosi makee, mutta just sen värin takia päätin olla ostamatta. Koska mulla ei oikein ollut kunnollista kevättakkia, olisi ehkä vähän epäkäytännöllistä jos ainut takki on vaaleansininen. Pitäisi miettä mitä muuta pukee päällensä ja semmosta, mustahan on helppo koska siihen sopii kaikki värit. Sen verran kuitenkin tykästyin siihen vaaleansiniseen takkiin että käyn ehkä myöhemmin ostamassa sen.
Tänään tosiaan otettiin myös ne kehonkoostumusmittaukset ja olin kyllä tosi tyytyväinen tuloksiin, mutta mä kirjottelen siitä hieman enemmän huomenna. Nyt mä ajattelin hemmotella itseäni kattomalla yhden jakson Muodon Vuoksia. Mukavaa loppuiltaa ja alkavaa viikonloppua teille kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti