maanantai 6. toukokuuta 2013

Veckoslut

Viikonloppu meni kattoessa mitäs muutakaan kuin lätkää :D Perjantaina kisastudio oli kaverilla, ja myöhemmin jatkettiin vähäksi aikaa kaupungillekkin. Lauantaina oltiin meillä muutaman kaverin kanssa. Pitäisi tänään kai alkaa myös toimimaan se Sport kanava millä sitten selostajana Mertaranta, mulle ei sinäänsä nyt mitään väliä ole kuka siellä höpöttää mutta J halusi :D No onhan tossa myös hyvä ettei koko ajan tule niitä "teknisiä taukoja" eli mainoskatkoja, ne on kyllä vähän ärsyttäviä.

Kuva: Veikkausivu.com

Lauantaina käytiin syömässä Rio Grandessa ja oli kyllä tosi hyvää ruokaa! Niillä tapahtui vaan pieni moka ja meidän tilaus oli hävinnyt jonnekkin, joten saatiin odottaa aika kauan ruokaa. Hyvitykseksi saatiin sitten ruoka vähän halvemmalla, vaikka ei edes pyydetty mitään korvausta. Hyvä mieli jäi tuosta korvauksesta kun ei edes itse pyytänyt mitään vaan ne ihan itse tarjosi :) Eikä odottaminen muutenkaan sinäänsä haitannut koska meillä ei ollut kiire minnekkään, vähän nälkä vaan. 

Eilen mentiin äitin luokse hoitamaan Demiä ja mun pikkuveljeä kun äiti lähti matkalle. Tai no eniten Demiä, koska mun pikkuveli on jo 13 vuotias, niin se osaa jo aika hyvin huolehtia itsestään :D Mä oon yrittänyt saada Demiä poseeraamaan niin että saisin jonkun kivan kuvan, mutta se ei oikein ole yhteistyöhaluinen, ei hirveesti kiinnosta mun kameraleikit... höh :D Pitää koittaa jos tänään onnistuisi. Hyvää alkavaa viikkoa kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti