maanantai 13. toukokuuta 2013

Road Trip!

Lauantaina tehtiin tosiaan pieni road trippi, suuntana oli Varkaus ja tehtävänä auton osto. Mulla kävi pieni onnettomuus tossa talvella autolla (ei ollut kyllä pelkästään mun syy...) jossa etuosa meni vähän ruttuun. Mikään ei onneksi mennyt rikki, se on vaan vähän ruman näköinen. Nyt kävi kuitenkin hyvä tuuri ja löysin samannäköisen auton, jossa oli vaihdelaatikossa vikaa, joten saatiin se tosi halvalla. Nyt J saa vaan ottaa siitä osia ja tehdä mun autosta taas hienon näköisen :D 

Kotimatkalla jäätiin mun tädin luokse yöksi Mäntyharjulle. Saatiin taas niin paljon hyvää syötävää että musta tuntuu että mä lihoin ainakin 10kg viikonlopun aikana :D 


Oli ihan mahtava sää kun lähdettiin ajelemaan lauantai aamuna.


Varkaudessa oli vähän huonompi sää, mutta onneksi Mäntyharjulla oli kuitenkin ihan aurikoista. Matkaan lähdettiin rekalla, että saadaan auto kyytiin ja oli taas jännää matkustaa niin korkealla. Istuminen oli kyllä paljon mukavempaa kuin tavallisessa autossa. Vaikka saatinkin ajaa vain 80km/h niin matka sujui kuitenkin yllättävä nopeasti ja mukavasti. 

Vähän maisemia auton ikkunasta kotimatkalla 


Mission accomplished! Auto turvallisesti pihalla ja melkein maassa. Oli aika hurjan näköistä kun toi oli noin kallellaan, mutta kyllä se ihan nätisti siinä pysyi ja saatiin laskettua maahan. 

Semmoista siis täällä on touhuttu :) Mukavaa viikkoa kaikille! :)

PS. Käykää äänestämässä mun kuvaa Rajalan kilpailussa :) Kuvaan tästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti