maanantai 27. toukokuuta 2013

Lumene varastontyhjennysmyynti

Kuten jo mainitsinkin eilen, niin käytiin lauantaina Lumenen varastontyhjennysmyynnissä ja mukaanhan sieltä tarttui parikin eri juttua. Lumenesta on kyllä alkanut tulla yksi mun lemppari merkki kun puhutaan ihonhoidosta ja kynsilakoista. Tykkään myös paljon Lumenen luomiväreistä, mulla onkin jo monta vuotta ollut käytössä Natural Coden kolmen eri ruskean paletti. 

 


Kesäksi pari uutta huulikiiltoa, oon kyllä varmaan maailman surkein käyttämään huulikiiltoja... Mutta jos sitä nyt vähän skarppaisi, noi värit sopisi niin hyvin kivan rusketuksen kanssa. Huulilla tuo oranssi ei kyllä ole ihan noin räikeä, kun tästä kuvasta voisi luulla :D 


Näistä oon ehtinyt jo käyttää tota ruskeaa ja vaalea ja olen ollut tosi tyytyväinen :) Pysyy hyvin koko päivän ja antaa kivasti väriä. 


Lopuksi mukaan tarttui vielä rauhoittava kosteusnaamio. En ole vielä ehtinyt kokeileemaan, mutta uskoisin että toimii hyvin. Tän sarjan muita tuotteita on kyllä tullut käytettyä ja niihin olen kyllä myös ollut tosi tyytyväinen. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti