torstai 30. toukokuuta 2013

Alkuviikon kuulumiset

Tämä viikko on sujunut ainakin tähän asti oikein kivasti :) Oon käynyt vähän töissä, parilla lenkillä ja salilla. Itseasiassa oon kohta menossa taas salille, leg day... Treenin jälkeen mulla on pt tapaaminen. Ja toivon että kun oon saanut treenit tehtyä niin kaikki pilvet tuolta ulkoa olisi hävinnyt jonnekki ja pääsisi ulos ottaa vähän aurinkoa. Eilen oli niin ihana ilma ja makoilin pari tuntia parvekkeella ja sain mä vähäsen väriäkin jo. 

Tiistaina käytiin kaverin kanssa Myyrmannissa, mä menin sinne oikeastaan vaan seuraksi eikä mun pitänyt ostaa mitään... mutta ei se ihan niin sitten kuitenkaan menny. Mä oon jo kauan odottanut että H&M:n nettikauppaan tulisi niitä sinisiä rantamekkoja, kun ne on nyt ollut loppuunmyyty, ja Mannin kaupassa niitä sitten oli, joten oli pakko ostaa. Olin jo ehtinyt tilata sen leokuvioisen mekon ja se tuli eilen, mutta sekin oli tosi kiva joten pidän kyllä molemmat. Laitan myöhemmin vielä kuvia, kunhan saan jonkun kuvaamaan :) 

Nyt mun pitää laittaa kamat kasaan ja syödä jotain että saa energiaa treeneihin, mukavaa torstaita kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti