torstai 23. toukokuuta 2013

Sininen hame

Töiden ja salin jälkeen kävin postissa hakemassa paketin. Olin tilannut pari juttua Bubbleroomilta pari päivää sitten ja ne tuli jo tänään. Jee! :D Tilasin aivan ihanan sinisen hameen ja t-paidan. Mä olen jo jonkin aikaa etsinyt ton tyylistä hametta ja ongelma on ollut että useimmat on takaa niin pitkiä. Mä olen niin lyhyt että jotenkin tuntuu että pitkät hameet tekee mut vielä lyhyemmäksi, joten tää oli ihan loistavan pitunen mulle.


Tossa ekassa kuvassa näyttää ihan kun mun jalat olisi jotenkin epäsuhtaiset, mutta mulla on vaan toi toinen jalka jotenkin oudossa asennossa :D Sitten kun on vielä ruskee eikä näin vitivalkoinen kuin mä nyt, niin toi väri näyttää vielä paremmalta! Ostin tänään myös aurinkokapseleita, toivottavasti ne auttaa ja saisi tänä kesänä oikein upeen rusketuksen. (linkki hameeseen postauksen lopussa)


Toinen ostos oli printtipaita. Mä olen nyt yhtäkkiä tykästynyt tosi paljon eri printteihin, kuviin ja teksteihin. Kaapista mulla ei löydy montakaan semmosta paitaa, mutta nyt sieltä löytyy ainakin yksi lisää. Tästä tulee varmaan parempia kuvia tässä lähipäivinä, jos saisin päivänasu kuvat otettua. 

Jos kiinnostaa niin hame löytyy täältä ja paita täältä. Hame löytyy muuten myös valkoisena ja mustana. Mietin pitkään otanko sen valkoisen, mutta päädyin kuitenkin siniseen joka on yksi lemppariväreistä. 


Postaus sisältää mainoslinkkejä.

2 kommenttia: