keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Kuulumisia

Sunnuntaina kun oltiin päästy perille ja saatu auto parkkiin käytiin mun äidin luona. Myöhemmin käytiin myös moikkaamassa J:n äitiä. Kun päästiin kotiin olin ihan sairaan väsynyt, viikonloppuna ei kuitenkaan tullut nukuttua paljoa. Mä olen nyt yrittänyt mennä joka päivä sänkyyn vähän aikasemmin, mutta jotenkin vaan tuntuu että aika ei riitä mihinkään jos menee joskus kymmenen aikoihin nukkumaan. 




Maanantaina oli Natan synttärit ja sen kunniaksi käytiin lounaalla syömässä sushia. Lounas meni aika myöhäiseksi ja mulla oli ihan sairaan nälkä joten otin isomman annoksen. En kyllä loppujen lopuksi kuitenkaan jaksanut syödä edes kaikkea :D Varmaan riisi tuntu aika täyttävältä, kun mä en nykyään melkein syö enää mitään pastaa/riisä/perunaa. 

Lounaan jälkeen käytiin vähän shoppailemassa. Nata löysi itselleen parikin juttua, mutta mulle ei tarttunut mitään mukaan. Jotenkin ei edes jaksettu oikein kierrellä kunnolla kaupoissa, on se nettishoppailu vaan sen verran helpompaa kun voi kotona rauhassa kattella ja ostella. Onko kukaan muu huomannu tuon saman että "oikea" shoppailu on jäänyt vähemmälle kun netistä on alkanut löytyä vaikka minkälaista eri verkkokauppaa? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti