torstai 21. helmikuuta 2013

Treeniä, treeniä!

Aloin jo kirjoittamaan että miten teillä on viikko lähtenyt käyntiin, mutta tajusin että eihän tänään ole tiistai :D Ihan tiistai fiilis, en tiiä miksi... No ainakin huomenna on keskiviikon sijasta perjantai, joka kuulostaa paljon paremmalta!

Mulla oli tänään taas ne kehonkoostumusmittaukset, oikeaan suuntaan ollaan kyllä menossa. Rasvamäärät tippunut (vaikka se nyt ei ollutkaan oikeastaan tarkoitus) ja lihasmassaa tullut hieman lisää. Paino on pysynyt samana, tavoitteena kyllä on saada hieman lisää. Nyt on muutenkin mennyt vasta pari viikkoa, että en mä odottanutkaan mitään tosi isoja eroja, ehkä sitä painoa alkaa pikkuhiljaa kertymään. Seuraava tapaaminen onkin sitten about neljän viikon päästä, silloin olisi tarkoitus päivittää tota mun ohjelmaa. Seuraavan kerran jälkeen mulla onkin kaikki tapaamiset käytetty. Mä olinkin vähän miettinyt että mitäköhän mä teen sen jälkeen ja taisinkin sanoa yhdelle kaverille että pt:ltä tulee varmaan joku ehdotus jatko ajatellen ja että mä sitoudun johonkin 10 vuoden soppariin joka maksaa miljoonia :D Ehdotushan sieltä tuli, ei kuitenkaan ihan noin radikaali... Jatketaan siis näillä näkymin melkein vuoden loppuun asti, mun mielestä vielä ihan kohtuuhintaan :)


Koska nyt päädyin tohon, niin täällä blogissakin tulen varmaan höpöttelemään aika paljon treenijuttuja vaikka en ollutkaan ajatellut tätä blogia ihan näin treenipainoitteiseksi kun perustin sen. Kyllä mä kuitenkin muista jutuistakin kirjoittelen, onhan sitä kuitenkin oltava muutakin elämää kuin vain treenaaminen.

Muuten ei ole tapahtunut mitään sen kummempia, normi viikko ollut. Tätä kouluvuotta onkin vaan enään kolme viikkoa jäljellä ja tuntuu kyllä hyvältä. Viimeiset projektit ja kokeet vielä jäljellä ja sitten onkin toka vuosi jo suoritettu! Täälläpäin siis oikein hyvillä fiiliksillä mennään kohti viikonloppua, hyviä viikonlopun odotuksia myös teille kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti