maanantai 18. helmikuuta 2013

Kuulumiset ja pieni pyyntö

Moikka kaikille :) Täälläpäin on ollut ihan perus maanantai, töissä ollut koko päivän. Aamulla kyllä sattui hassu juttu kun heräsin. Nukun aina hiukset kiinni ja tänään kun heräsin ne olikin auki, no aattelin että ponnari on pudonnut yöllä ja etsin sitä sängystä, mutta ei löytynyt mistään. Oli hetken aikaa vähän semmonen wtf fiilis ja satuin sitten kattomaan mun ranteeseen ja siinähän se oli! Mä olen unissani ottanu ponnarin pois ja laittanut sen mun ranteeseen, aikaa jännää mitä sitä voikaan tehdä kun nukkuu :D Mulla on kyllä ollut niin outoja unia nää pari viimeistä yötä, että en ihmettele ollenkaan että mä teen jotain outoja juttuja nukkuessa.

Mun piti tänään mennä myös salille, mutta mulla on alaselkä ihan sairaan kipee. Taisin rasittaa sitä vähän liikaa viime treeneissä. Ylösnouseminen ja käveleminenkin sattuu jo sen verran että päätin ihan suosiolla jäädä tänään kotiin ja yrittää venytellä sitä, ettei mene pahemmaksi.

Sitten mulla olisi teille pieni pyyntö, tarvittaisiin apua yhdessä kouluprojektissa :) Eli me ollaan koulukurssin yhteydessä luotu aika simppeli verkkokauppa joka myy design-kalvoja kännyköihin, läppäreihin ja tabletteihin. Nyt pitäisi saada hieman liikennettä tuolle sivulle, eli jos voisitte käydä katsomassa ja jopa "ostamassa" tuotteita, oltaisiin todella kiitollisia meidän ryhmän kanssa.

Huom! Tuotteitahan ei oikeasti ole olemassa, eikä rahakaan häviä tililtä ;) (ostokset maksetaan testitunnuksilla, jotka näkyvät maksamisen yhteydessä) Check it out: http://mydesign.arcada.vilkas.fi/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti