keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Go away winter!

Sain tänään vihdoin avattua tenttikirjat,ei kyllä hirveesti naurata kun on pari noin 400 sivun kirjaa luettavana... Onneksi ei ihan kaikkea kuitenkaan tarvitse lukea. Ei tässä ole kuitenkaan kuin reilu kuukausi koulua jäljellä, joten ehkä mä nyt yritän vielä vähän. 

Huomenna mulla onkin se ravintoneuvonta. Ajattelin sen jälkeen vielä mennä treenaamaan, kun kaikki lihaskivut on vihdoin mennyt pois. Tänään on varmaan eka päivä, sen jälkeen kun sain sen uuden ohjelman, kun ei särje mihinkään. Varmaan tämä mun väsymyskin johtuu siitä että on rasittanut kroppaa ihan eri tavalla. Toinen syy tähän mun väsymykseen voi myös hyvin todennäköisesti olla se että toi lumentulo ei vaan näytä loppuvan ja että kesälomaan on vielä 5kk jäljellä.... Mulla on niin hinku jonnekkin ulkomaille lämpimään, ettei jaksaisi odottaa noin kauan :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti