keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Too much to do...

Huoh.. mä en ole ikinä pitänyt tenttilukemisesta ja kyllä sillä aika pitkälle pääsee että käy tunneilla ja kuuntelee siellä. Mulle ainakin toi tunneilla kuunteleminen on paras keino, ja sitten kun tulee näitä kursseja mihin pitäisi lukea niin se on niin hirveetä...  Ei mulla ole malttia eikä aikaa istua tunteja lukemassa jotain kirjaa. Keksii koko ajan jotain muuta tekemistä tai tulee "nälkä".. Ennenhän mä olen aina motivoinu itteäni lukemaan, ostamalla pari patukkaa mussutettavaksi siinä samalla, nyt mä en edes voi tehdä sitä... mun ravinto-ohjelman takia. Onneksi kuitenkin joku on keksinyt protskupatukat! :D
Tätä mä olen siis tehny nämä parit illat, lukenu, syöny, lukenu, syöny, syöny ja syöny vähän lisää :D Musta tuntuu että mä syön koko ajan tai ainakin mietin että milloin pitää seuraavan kerran syödä. Laskin tänään ihan huvikseen että paljon kaloreita mä syön yhdessä päivässä. Vaikka mä syönkin paljon enemmän kuin ennen, niin kaloreita kuitenkin kertyy vähemmän. Eipä oikeastaan yllättäny jos ajattelee että oon jättänyt leivän kokonaan pois (ainakin melkein) ja pienentänyt pasta/riisi/peruna annoksia. Huomenna kuitenkin salille vetämään pienet treenit, toivottavasti voisi tässäkin ohjelmassa nostaa painoja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti