sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Saturday's Outfit

Eilisen treenin jälkeen laitoin itteni valmiiksi ja lähdin Natalle hengaamaan vähäksi aikaa. Lähdettiin sitten yhdessä toisen kaverin tupareihin vähän myöhemmin. Muutamat lähti kaupungille vielä jatkoille, mutta mua väsytti ihan sairaan paljon, joten lähdin suosiolla suoraan kotiin. Huomasi kyllä että oli vähän väsyny, nukuin tänään melkein kahteentoista. 

Tänään ei taaskaan ole tullu tehtyä oikeen mitään fiksua, vähän siivoiltu ei sen kummempaa, eli perus sunnuntai. Nyt mä kokkailen ittelleni huomiseksi lounasta, mä olen niin varma että mä taas unohdan sen kumminkin kotiin. Viimeksikin kun mun piti ottaa omat safkat mukaan, laitoin illalla kaikki valmiiksi rasiaan ja menin kuitenkin unohtamaan sen himaan. Toivotaan että huomenna ei kuitenkaan käy noin :D
Sitten lauantain asuun. Olin jo laittanut ton pitsipaidan poisannettavien vaatteiden kasaan, mutta päätin antaa sille toisen tilaisuuden. Tota voisi oikeastaan käyttää mekkonakin, mutta mulla ei ole tarpeeksi pitkää toppia allepantavaksi, mutta on toi paitanakin kivan näköinen. 

Siinäpä mun viikonlopun kuulumiset. Mites teidän viikonloppu on sujunut? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti