perjantai 8. helmikuuta 2013

Food.

Sain tässä eilen sen ravinto-ohjeistuksen pt:ltä. Olihan se aika pitkälti vähän mitä olin odottanutkin, paitsi että mun pitää syödä paljon enemmän kuin mitä olisin luullu. Kyllähän mä sen tiesin että mun syömiset 3-4 kertaa päivässä on liian harvoin ja ehkä liian vähän, mutta että pitää syödä jopa 6 kertaa päivässä oli aika odottamatonta :D Ja varsinkin aamupalat on jotain ihan hullua, eli tosi isoja annoksia. Ruoka on aika pitkälti semmosta mitä olin ajatellut, eli paljon vihanneksia, hedelmiä, marjoja, eri lihoja, maitotuotteita ja vähän vähemmän sitten hiilareita eli pastaa, leipää ja semmoista.

Kävin sitten illalla kaupassa ostamassa kaikkea semmoista mitä meiltä kaapeista puuttui, ajatellen siis tuota uutta ruokavaliota. Tuli ostettua mm. paljon maitorahkaa ja raejuustoa. Noi rahkat on vähän semmonen juttu mistä en koskaan ole oikein pitänyt erityisemmin, mutta kyllä ne alas menee marjoihin/hedelmiin sekoitettuna. En mä edes muista enään mitä kaikkea muuta mä ostin, ainakin soijarouhetta, pähkinöitä ja manteleita. Noi on semmosia juttuja jotka ei ennen ole kuulunut mun ruokavalintoihin.

Toivottavasti tästä ei tule hirveen vaikeata. Mä olen kuitenkin ennen syöny vaan silloin kun on nälkä ja niin paljon kunnes on vatsa täynnä ja nyt pitäisi ahdata itteensä koko ajan ruokaa :D Voihan tietenkin olla että tää vaan kuulostaa paljolta eikä ole ollenkaan vaikeeta, sen näkee kai tässä parin päivän aikana. Tarkoitus olisi kuitenkin noudatta ohjeita niin tarkasti kuin mahdollista ja ihan hyvillä fiiliksillä tässä kuitenkin ollaan, vaikka toi ruoan määrä vähän hirvittääkin :)
Kuva: terveinkansa.fi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti