perjantai 29. marraskuuta 2013

Vuoden ensimmäiset piparit

Tämä viikko on mennyt jälleen kerran älyttömän nopeasti ja sunnuntaina on jo joulukuu! En vaan voi käsittää sitä! :D Huomenna mulla onkin tän vuoden ekat pikkujoulut ja vietetään niitä kaverin luona. Mulla on vaan hirvee kriisi kun en ole keksinyt mitään päällepantavaa... Tuntuu kun kaapissa ei taas olisi mitään kivoja vaatteita. Jos en muuta keksi niin täytyy käydä Kaaressa katsomaassa jos löytyisi jotain kivaa, muutenkin pitää käydä siellä ainakin Prismassa kun lupasin ostaa vielä viimeiset jutut juhliin. Mua ei kyllä koskaan pitäisi päästää Prismaan yksin, koska jotenkin keksin aina kaikkea "tarpeellista" ostettavaa ja kävelen ulos kahden täyden kassin kanssa, vaikka tarkoitus olisi ollut ostaa vaan pari juttua :D

Tänään me valmisteltiin kaverin kanssa vähän juhlia ja tehtiin pipareita, jotka onnistu oikein hyvin. Viimeinen vajaa pellillinen kyllä vähän kärähti kun mä olin liian uppotunut lataamaan kuvaa Instagramiin. Ajattelin että meen tänään ajoissa nukkumaan niin jaksan sitten huomenna juhlia ja ehkä käydä aamulla lenkillä. En olekaan käynyt nyt pitkään aikaan ulkona lenkillä ja tekisi vähän mieli, kunhan siellä ei sada mitään! Nyt mä kuitenkin jatkan tätä tv5:ltä tulevan leffan katsomista. Mukavaa viikonloppua kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti