torstai 21. marraskuuta 2013

Kauppakeskus naapurissa

Muistan silloin joskus miten innoissaani olin kun kuulin että Kannelmäen Prisman ympärille rakennetaan kunnon kauppakeskus ja nyt se on vihdoin valmis! Okei Kaari on kyllä ollut auki jo varmaan reilu kuukauden, mutta kuitenkin. On niin kätevää kun ei tarvitse lähteä minnekkään kauas jos tarvitsee jotain vaatteita tai melkein mitä tahansa muuta, liikkeitähän sieltä löytyy vaikka mitä. Muutenkin se on tosi kiva paikka, varsinkin se ravintola alue on tehty tosi hienoksi. Toinen hyvä juttu on että ravintoiloissa on monia eri vaihtoehtoja, joten voi mennä joko pidemmän kaavan mukaan tai sitten kipasta syömässä jotain nopeaa, kuten vaikka burritoja Chilitoksessa (on muuten hyvää!). Mä oon jo ehtinyt käydä melkein kaikissa ravintoloissa syömässä :D


Ihan paras kauppa joka sieltä myös löytyy on Punnitse & Säästä josta saa irtokarkkityylisesti kerätä itselleen eriliasia pähkinöitä, superfoodeja ja muita juttuja joita siellä on. En ollut ennen edes kuullut tommoisesta kaupasta, mutta ihan mahtavaa että semmonen löytyy nyt läheltä.

Viime viikolla kävin myös uudistamassa hiukset Ekasalongissa, eikä mulla ole enään niin blondit hiukset kuin ennen. Halusin vähän tummemmat mutta kuitenkin vaaleat ja oon tosi tyytyväinen tulokseen. Nyt pitää vielä kasvattaa noi taas pitkiksi niin oon super tyytyväinen.

Nyt on taas hehkutettu ja paljon :D Mutta lievästi shoppailuhulluna, niin se että löytyy kauppakeskus niin läheltä on ihan huippu juttu! 

1 kommentti:

  1. Haastoin sinut minun blogissa, käy tsekkaa!!
    http://forever-day.blogspot.fi/2013/11/eleven-eleven-make-wish-haaste.html
    -Marjo

    VastaaPoista