keskiviikko 20. marraskuuta 2013

Treenitilanne

En olekkaan pitkään aikaan päivittänyt tänne miten treenit tällä hetkellä sujuu. Vaihdettiin viime tapaamisessa mun kolmijakoinen -ohjelma nelikjakoiseen, ja se on toiminut todella hyvin. Vaikka olikin mun idea vaihtaa nelijakoiseen, niin alussa vähän arvelutti että ehdinkö käymään kaikki neljä kertaa viikossa, mutta ihan hyvin oon ehtinyt. Oon tehnyt nelijakoista treeniä nyt 6-7 viikkoa ja ensi viikolla päivitetään ohjelma, odotankin sitä taas innolla. Päätin myös jatkaa mun pt-sopimusta, joka muuten olisi loppunut seuraavan kerran jälkeen. Päätin jatkaa koska se on niin helppoa kun joku muu tekee ohjelmat, ei tarvitse itse miettiä mitä kannaattaa tehdä ja kuinka paljon, sen kun menee salille ja tekee mitä paperissa lukee :D Toisena plussana on se että otetaan myös säännöllisesti kehonkoostumusmittauksen, joista näkee onko kehitystä tapahtunut.

Ainut mikä mua treenamisessa tällä hetkellä ärsyttää on se miten hit-a-a-a-a-a-sti näkyviä tuloksia syntyy. Puhuttiinkin viimeksi pt:n kanssa siitä miten tuloksia syntyy eri tahtiin eri ihmisillä, riippuen esim. geeneistä. Mulla syöminen ei ole niin kovin tarkkaa, eli pari pullaa sinne tai tänne ei oikein näy missään, mutta sitten taas lihaksen kasvattaminen voi olla aika vaikeaa ja sen eteen pitää tehdä töitä. Tietenkin on myös tärkeää syödä tarpeeksi paljon, lihashan ei kuitenkaan kasva millään omenadieetillä :D Nyt voisikin itseasiassa syödä vähän välipalaa ja lähteä pikkuhiljaa treenaamaan!

Old pic

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti