lauantai 16. marraskuuta 2013

Happy Birthday!

Tänään ei suinkaan ole mun synttärit, ne meni jo... Mutta tänään on tasan vuosi siitä kun perustin Ama's blogin! Ihan käsittämättömän nopeesti on kyllä vuosi mennyt, ei voi kun ihmetellä minne kaikki aika katoaa. Kohta on myös taas joulu, tuntuu kuin se olisi ollut ihan just. Mä oon kyllä tavallaan onnellinen siitä että tämä vuosi on mennyt nopeasti, koska mun elämässä ei oikeen ole tapahtunut mitään jännää tai isoja muutoksia - asutaan edelleen samassa kämpässä, oon samassa työssä ja samassa koulussa. Ensi vuonna taas, tuun ainakin valmistumaan koulusta, loppuvuonna kylläkin, mutta kuitenkin! Eipähän ole enään mitään koulujuttuja vapaa-aikana, vaan illat saa viettää just niinkuin huvittaa. Voi olla että asumiseenkin tulee muutoksia, mutta ei olla vielä päätetty mitään. Ja eihän sitä koskaan tiedä mitä kaikkea tulee tapahtumaan, elämä kun joskus saattaa yllättää aika lailla :)


Kuva musta vauvana. Oispa ihanaa olla taas vauva, niin ei tarvis miettiä ja suunnitella mitään, sen kun tekisi mitä huvittaa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti