maanantai 6. tammikuuta 2014

Synttärit ja lisää shoppailua

Lauantaina shoppailujen jälkeen vietettiin perheen kanssa mun veljen 21-vuotis synttäreitä. Tarjolla oli äitin tekemää voileipäkakkua ja veljen tyttöystävän tekemä koripallo synttärikakku. Tultiin aika myöhään kotiin ja katsottiin joku kauhuleffa ja mentiin nukkumaan :D

Sunnuntaina käytiin Kaaressa ja löysin itselleni ne toiset kengät jotka tarvitsin ja vähän muita juttuja. Nyt mulla taitaa olla kaikki tarvittava matkaa varten, joten ei onneksi tarvitse miettiä sitä enään. Katsoin lukujärjestystä tänään ja meillä alkaakin jo huomenna luennot... luulin että ne alkaisi vasta loppuviikosta, mutta ikävä kyllä ei. Mä olen jotenkin laiskistunut tässä "lomien" aikana tosi paljon, eikä kyllä yhtään huvittaisi herätä huomenna aikaisin töihin ja kouluun :D Toivottavasti matkan jälkeen vähän helpottaisi ja pääsisi takaisin arkirytmiin.

Nyt mä jatkan nelosen leffan katsomista, mukavaa alkavaa viikkoa kaikille :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti