sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Trip to France

Me ollaan ensi viikolla lähdössä mun tädin kanssa Ranskaan katsomaan yhtä meidän sukulaista. Matkaa varten mä tarvitsin vähän juttuja mukaan ja käytiin eilen yhden kaverin kanssa shoppailemassa. Mä en halua laittaa mitään ruumaan koska meillä on vain 40 minuutin vaihto Amsterdamissa ja ne ihan varmaan hukkaisi mun laukun jonnekin, joten mun piti ostaa kaikki shampoot sun muut minkoossa. En löytänyt kuitenkaan kaikkea mitä tarvitsin joten pitää tänään vielä käydä kaupoilla. 

Löysin myös vihdoin uudet kengät! Ne sopii just hyvin näille ilmoille ja voin ottaa ne matkallekkin mukaan ihan hyvin kun siellä ei ole paljon lämpimämpi kuin täällä. Tarvitsisin kuitenkin vielä jotkut tennarit tai vastaavat joilla olisi parempi ajaa koska me vuokrataan lentokentältä auto jolla mennään sitten meidän lopulliseen päämäärään. 

Nyt mun pitää laittaa itseni valmiiksi ettei tuu koko päivää vaan istuttua sohvalla. Mukavaa sunnuntaita kaikille :)


 Kengät: Spirit, ostettu Jumbon Click Shoesista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti