keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Loma mielessä

Aika monet varmasti viettää tällä viikolla talvilomaa, mutta mun pitää odottaa vielä reilu kuukausi. Aika menee varmasti nopeasti kun nyt on kaikenlaista uutta ja jännää tekemistä. Oon tosiaan alottanut tällä viikolla uudet työt ja koulussa on menossa vika kuukausi ennen kesälomaa, joten uutta opittavaa on jonkin verran ja kasapäin tehtäviäkin on vielä tekemättä. Lopputyön teoria osan pitäisi olla valmis kai reilu kolmen viikon päästä - mä oon kirjottanut suunnitelma... näillä mennään! Vaikein juttu on vaan se aloittaminen, kun sen saa tehtyä niin kirjoittaminen menee varmaan aika nopeasti. Onneksi oon ollut niin fiksu ja varannut loman sinne maaliskuun loppuun, koska noi koulutyöt tulee kyllä syömään energiaa todella paljon, varsinkin kun käy joka päivä vielä töissä. Lomasta tulikin mieleen että kohta pitää taas alkaa syömään aurinkokapseleita ja toivoa että tulisi edes melkein yhtä ruskeeksi kuin viime kesänä Kyproksella.

Nyt pitää pikkuhiljaa mennä nukkumaan, sen verran on väsyttänyt tällä viikolla. Mukavaa viikon jatkoa kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti