tiistai 25. helmikuuta 2014

Iltameikki

Noin kuukausi sitten olin Minnan meikkimallina sen loppukokeissa. Kännykällä otetut kuvat laitoin jo aikaisemmin tänne, mutta nyt sain valokuvaajan ottamat kuvat. Oli ihan hauska kokemus vaikka noi mun ilmeet onkin aika jäykät :D Mä en ole ollenkaan tottunut olemaan kameran edessä paitsi silloin harvoin kun pyydän J:n ottamaan asukuvia, mutta silloinkin mua vaan naurattaa koko ajan.

Olin kahtena iltana meikattavana ja ekana iltana mulle tehtiin upea iltameikki. Toisena iltana aihe oli 30-luvun sirkus, laitan niistä kuvat huomenna (koska bloggeri muunsi niistä värit ihan oudoksi enkä jaksa tapella sen kanssa nyt. Ei ole muuten eka kerta kun se tekee noin, tietääkö joku mistä voisi johtua?) Mutta kuitenkin nyt niihin kuviin:


Meikkaus ja maskeeraus: Minna Santala / Kuvaaja: Nikita Tikka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti