tiistai 24. syyskuuta 2013

Paras lauantai ikinä

Ja syy siihen oli Cheek! Pääsin vihdoin sen keikalle, en ole ikinä ennen ollut ja nyt vihdoin pääsin ja vielä isolle jäähalli keikalle. Muistan vieläkin sen päivän kun liput tuli myyntiin, olin luvannut ostaa ne mulle ja kaverille. Heräsin aamulla siihen että olin kipeenä ja menin sohvalle kattomaan telkkaria ja sitten mä nukahdin. Heräsin jonkun ajan päästä ihan paniikissa ja kello oli jo yli 9, päivittelin sitä sivua varmaan miljoona kertaa ja sitten vihdoin onnistuin saamaan kaksi paikkaa vierekkäin :D Liput oli yläkatsomoon, mutta onneksi oltiin sivussa niin nähtiin kuitenkin aika hyvin. Ainut huono juttu oli että tuolla ei ollut yhtään screeniä mistä olisi nähnyt lähikuvaa. Mutta muuten helposti paras keikka jossa oon ikinä ollut! 

Samana iltana nähtiin Cheekin lisäksi, Elastinen, Jari Sillanpää, Brädi, Kaija Koo, Sami Saari, Jonne Aaron, Diandra, Jonna, Redrama, Jukka Poika, Lord Est ja Acopalyptican Eicca, oiskohan siinä ollut kaikki... Ihan uskomatona että se sai kaikki noi samaan keikkaan :D 

On se vaan niin ihana, seuraavan kerran on pakko päästä jonnekkin pienemmälle keikalle niin että näkee kunnolla :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti