maanantai 23. joulukuuta 2013

December - where did you go?

Ei voi taas kun ihmetellä minne joulukuu hävisi... Huomenna on jo jouluaatto, eikä mulla edes ole kaikkia lahjoja vielä ostettuna. Onneksi kuitenkin tiedän mitä aion ostaa niin ei tartte juosta monessa eri paikassa. Tänään pitäisi vielä tulla yksi lahja postissa, tai ainakin toivon että tulee tänään!

Itselleni ostin jo pari viikkoa sitten lahjan, kultaisen iPhone 5s:än! Olin jo jonkin aikaa himoinnut sitä ja päätin sitten ostaa sen itselleni. Vanha puhelinkaan ei mennyt hukkaan vaan sain sen myytyä eteenpäin. Mun pitäisi vaan löytää jotkut läpinäkyvät kuoret, ettei takakansi naarmuuntuisi. Jos joku tietää mistä saattaisi löytyä, niin saa vinkata mulle!


Koulusta joululoma alkoi jo perjantaina ja tänään vielä vika päivä töitä, niin on sitten loppuviikko vapaa :D Jotenkin tuntuu että koulusta loma on tänä vuonna tosi lyhyt? Takaisin pitää mennä jo 8.1... Tai onkohan se alkanut ennen aikaisemmin? No ayways onpahan ainakin parin viikon tauko koulutöistä, lopputyötä kun ei missään nimessä nyt kannata kirjottaa kun olisi aikaa... :D Lopputyö tulee muuten myös näkymään täällä blogissa tavallaan ;) Sen toteutus menee kuitenkin ensi vuoden puolelle, saatta venähtää jopa kevääseen asti. Riippuu vähän siitä kuinka ahkera mä jaksan olla. 

Nyt mä kuitenkin jatkan töitä, että pääsen ajoissa pois kaupoille ja treenamaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti